tiistaina, lokakuuta 17, 2006

Iloisia lankayllätyksiä

Oma ei- salainen neuleystäväni pääsi yllättämään. Tallinnan tuliaisia riitti minullekin kolmen, herkullisen, vihreän alpakkakerän muodossa. Valitettavasti tontun tehtävät kuitenkin kutsuvat, joten en viitsi aloittaa uutta työtä ihan vielä, vaikka langat kovasti houkuttaisivatkin. Onkin varmaa, että nämä ihanuudet pääsevät puikoille heti sopivan hetken tullen.
Toinen lankayllätys liittyy tähän kuvaan. Toinen kämppiksistäni viettää 20- vuotis syntymäpäiväänsä torstaina. Teimme toisen kämppikseni kanssa diilin: Maksamme langat puoliksi ja minä neulon huivin. Kuvasta näkyy, kuinka tarkasti kerä loppui, kun huivikin loppui. Minulla ei ole koskaan ennen käynyt näin hyvää tuuria langanriittoisuuden kanssa. Jäipä minulle vielä vaivan palkaksi yksi kerä, jonka olin varannut mahdollisia hapsuja varten. Se kerä päätynee muodonmuutoksen jälkeen pukinkonttiin ja sieltä tulevan huivinomistajan päätä lämmittämään. Huivista lisää sitten, kun minulla on mahdollisuus kuvata hieman paremmassa valossa:)

Ei kommentteja: