lauantaina, elokuuta 09, 2008

Villivattu

Kesäkuun ensimmäisenä sunnuntaina aloitettu huivi valmistui viimein viime sunnuntaina. Neuloin tätä "neulon vain silloin kun huvittaa" -periaatteella ja lopputulos on sen mukainen. Neulekäsialani on vaihdellut prosessin aikana huomattavasti. Lopulta tästä huivista tuli sellainen "ihan kiva".Malli: Zetor by Jatta
Lanka: Drops Alpaca 160g
Puikot: 4,5mm
Minua oikeastaan aivan ärsyttää, että tästä tuli vain ihan kiva. Huivi on kuitenkin parhaan ystäväni synttärilahja ja koska saaja on kaikkea muuta kuin ihan kiva, siis ihan paras parasystävä, haluasin antaa hänelle jotakin, johon olisin itse todella tyytyväinen. Suunnittelinkin jo uutta huivia. Toivottavasti tämä palvelee siihen asti.Kohta pitää lähteä töihin. Tämän kesän toinen ja viimeinen 6.45 alkava vuoro. Enää neljä päivää töitä! Uppsalakin kutsuu jo alle kahden viikon kuluttua. Tänään vietän läksiäisiä ystävieni kanssa ja yritän hillitä tätä kestohymyä, joka elämän omituisten sattumien seurauksena on liimautunut kasvoilleni.

10 kommenttia:

TiinaR kirjoitti...

Kivannnäköinen huivi :)

Jaana kirjoitti...

Hienolta näyttää! Tsemppiä viimesiin työvuoroihin. Mun pitikin kysyä,miten oot töissä, kun minuakin Kausala kutsuu ensi viikolla! Äläkä nyt hyvä ihminen hillitse kestohymyä :D

Kirsi kirjoitti...

Aivan upean näköinen huivi!

Anonyymi kirjoitti...

Huivihan on kerrassaan upea!

Anonyymi kirjoitti...

Mie oon huomannu sen hymyn! Ihan oikeesti!!!

särmä kirjoitti...

Kiitoksia!

Jaana: Kiitti ja eihän tätä pysty hallitsemaan, vaikka kuinka yrittäisi:)No oon töis ma ja ti ja sit ke on vapaa ja to oon töis ja pe-aamu on vapaa, kun sit lähetään sinne Ouluun serkun häitä viettään. Su oon taas takas. Mä ehkä hajoan, kun kaikki tahtois nähdä mua ja mä tahtoisin nähdä, no...:D

Ultsi: Oonks mä tosiaan niin läpinäkyvä;D No joo, ei saa sit hirveesti juoruta kellekään, kun tää on naamakirjaa lainaten: It´s complicated...mut sehän ei estä hymyilemästä:)

Anonyymi kirjoitti...

Hihii. Meidän perheessä kaikki ihastui tähän huiviin. Olisit nähnyt sen omimisreaktion, jonka tää äidissäkin aiheutti. :)

Syvä kiitos.

Anonyymi kirjoitti...

Ihan huivi! Voi kun saisi joskus itekin tuollaisen aikaseksi.

Anonyymi kirjoitti...

Siis IHANA huivi, painovirhe pahus soikoon edellisessä :D..Selma

särmä kirjoitti...

Suvi: Mun pitää varmaan neuloa teijän äidille oma lämmittäjä, se olis varmana syksyn viimoissa tarpeen:)

Mitä värejä se käyttää?

Selma: Kiitosta vaan:)