lauantaina, syyskuuta 02, 2006

Nyt meni hermot

Heippa. Olen yrittänyt ladata kuvia viimeisten kolmen tunnin ajan, mut ei onnistu.

Kävin tänään käsityömessuilla. Tein ostoksia, vaikka opiskelijabudjetti ei oikein sallisi..

Varkautelaisen lankakaupan osastolta tarttui mukaan muutamia Britannian ja Perun ihmehiä. Lisäksi tuli kannatettua suomalaista silkkivillan valmistajaa ja erästä laukkukauppiasta, jolta ostin maailman söpöimmän käsilaukun.

Ärsyttää, kun ei voi kuvin kertoa:(

Nejalta tuli viikolla myös ihanan pehmeä palkintopaketti. Ruskeaa Kitten mohairia sekä neljä pääkallonappia. Kiitos kaunis. Sisältö oli oikein mieleinen:)Niistäkin oli kuva, mutta sekään ei latautunut..

Olen viihtynyt pääkaupungissa vallanmainiosti. Kämppikset ovat mukavia, ala vaikuttaa toistaiseksi omalta. Pitäisi kai koputtaa tätä pöytää, ettei kaikki käänny päälaelleen;D

3 kommenttia:

Elina/ Mielitty kirjoitti...

Mikä ihme noissa kuvien latauksessa voi mättä, kun mulla kaikki toimii ihan hyvin?! Todella omituista.

Messuilla oli aika tuskaisen paljon ihmisiä, ei törmätty sitten.

Arteeni kirjoitti...

Bloggerilla tökkii luvattoman usein tuo kuvapuoli. Hätäversiona olen itse laittanut kuvat jonnekin kuvahotelliin ja liittänyt sieltä blogiin. Toiset näyttävät harrastavan sitä ihan päätyökseen ;-)

Ihanan moni on ollut messuilla!

särmä kirjoitti...

Joo ,mä en tajua. Ei törmätty, vaikka yritin kovasti vilkuilla yläilmoihin:)

Mielitty: Minun on pakko tulla joskus näyttämään sitä käsilaukkua sinulle, se n ihan supersöpö;)