tiistaina, tammikuuta 17, 2006

Kummalliset tavat -meemi

Mielitty haastoi minut mukaan, joten tässäpä teille kummallisimmat tapani

1. Aikatauluttaminen
Jos olen lähdössä jonnekin esim. kyläpaikasta kotiin tai kotoa kauppaan on minun lähdettävä aina esim. 12.00 tai 12.15 tai 12.30 jne. Jos kello on esimerkiksi 12.32 lähden vasta, kun viisari osoittaa 12.45. En tiedä mistä tämä pakkomielle on syntynyt.

2. Aikaiset aamut
Rakastan hiippailla hereillä ennen puolta yhdeksää aamulla. Herätän itseni toisinaan herätyskellolla viikonloppuisin ja lomilla, jotta saan istua hämärässä ja odottaa päivännousua. On ihanaa katsoa kellosta, että vielä on koko päivä jäljellä. Ja aikaisin herääminen ei ole minulle mitenkään helppoa, usein suorastaan tuskallista.

3. Nurkat
Valitsen kahviloissa ravintoloissa ja muissa yleisissä paikoissa mahdollisimman nurkassa olevan istuinpaikan. Harrastan tätä jopa tutussa porukassa. Sitä saakin aina kuulla:ja sannu menee sitten nurkkaan vai?

4.Muovipussien silittäminen
Kun saan kaupasta muovipusseja, jotka päätyvät jatkokäyttöön minun on välttämättä silitettävä ja taitettava ne entisiä taitoksia myöten mahdollisimman sileiksi. Sama päteemyös paperikasseihin. Voi sitä nautinnollista ääntä, joka lähtee, kun muovipussin suoristaa:)

5. Ojanpuolella käveleminen
Jos liikun kävellen isommassa porukassa(en siis yksinäni)minun on välttämättä saatava kävellä ojanpuolella. Kiertelenkin risteysten jälkeen ystäviäni ympäri, jotta pääsen taas mielipaikalleni.

Tähän pitäisi haastaa viisi ihmistä, mutta koska melkein kaikki ovat jo haasteen saaneet haastan ainoastaan Derean, Emilian, jotka eivät tietääkseni ole vielä tätä saaneet

1 kommentti:

derea kirjoitti...

Mä kommentoin vähän myöhässä edellistä postaustasi. Oon ihan samaa mieltä nuorisoekstrasta. Ja kun kerrankin löytyisi mulle meneviä kokoja, on ne kaikki ohjeet hippylle, ainolle ja isoveljelle. Ja väh. 7 puikot. Vaikka ne onkin ehkä enemmän innostamaan nuoria neulomaan, kun saa nopeasti valmista. Mutta silti ärsyttää, kun se petti odotukset.